Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 21. toukokuuta 2012

Heippa!

Eli ollaan 2 alle parikyt vuotista tyttöä pääkaupunkiseudulta. Tän blogin idea tuli vasta muutama minuutti sitten, katotaan miten onnistutaan! Me aijotaan pysyä nimettöminä koko tän ajan koska kerrotaan asioita mihin ei haluta liittää meijän naamoja. Pääperustana näissä teksteissä tulee olemaan Me kaksi, Bilettäminen, Baarit ja kaikista tärkein..MIEHET. Me jaetaan yhdessä kaikki mies asiat ja nyt halutaan jakaa ne myös teille. Kaikki hauskat,surulliset ja naurettavat hetket mitä miehien kanssa joutuu kokemaan.
  Kummatkin meistä on sinkkuja ja tykätään kemuttaa..paljon!. meillä on vaikio baari missä käydään, siellä sitten kerran..pari...kolme kertaa/kk käydään jos rahatilanne sallii. Ja jos me saataisiin päättää oltaisiin siellä NYTTENKIN.
  Tarkemmin meistä..Mun  kirjoitus tyylin tuutte tunnistamaan vielä jossain vaiheessa oon K oon se kauniimpi meistä :D no ei oon se itserakkaampi, mä yleensä yllytän tän mun kaverin L mukaan bailaamaan. Asun kehä 3 sisäpuolella niinku L kans. Mä itse olen 18 täytän kohta 19, L on lähempänä kahtakytä. Heitetään huomenna tai keskiviikkona viimestään tarkempaa settiä meijän mies asioista, ja samalla L saa kertoa hieman ittestään!

XOXO K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti