Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 26. kesäkuuta 2012

huooooooooooooooooooooooh!!!!!! MIEHET

HEIPPA!

KUKA TÄN LUKEEKIN IKINÄ NII SÄÄLIN SUA TEKSTI EI TUU OLEMAAN KAUNISTA!
(varoitus siis kielänkäyttö on rumaa).  
Mitä sanoisitte kun poikaystävän puhelimesta löytyis viesti exälle jossa lukee "makoillaan sitte joku toinen pv :)"...jöööööööööö!!!... VMP! (tietämättömille vmp=vittu mitä paskaa)
No ei siinä mitään ..vielä..pahemmin..mutta se että saa luvan lukea poikaystävän fb viestejä ja sieltä luin tietty ekana mun poikaystävän ja sen exän keskustelut ensinäki sieltä löyty mun jätkän kirjottamana "Oot kauniimpiku K, oot seksympi kun K... K:lla on pienet tissit" SIIS MITÄ?????!!!! (ne on ihan kohtuullisen normaalin kokoiset jos sitä mietitte:D) mutta niin jatkukoon. Se runkkari oli haukkunu eksälleen myös sitä ET MÄ OISIN HUONO SÄNGYSSÄ??!?!?... EI oo mun vika että sillä ei vehje toiminu aluks!!...Oon niiiiiiiiin räjähtämäisilläni en tiiä mitä teen sen asian kanssa?!?!?... Tää turhauttaa en jaksa ees raivota täällä! auttakaaa!!

PIENITISSINEN.RUMA JA HUONO SÄNGYSSÄ?!?!?!

T.K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti